torstai 17. toukokuuta 2012

Sharmii !

Ajattelin länttästä tähän nyt parit kuvat meijän viimetalven Egyptin matkasta, joka ei kyllä menny ihan putkee :D mut himo ulkomaille on ainaki NÄÄÄÄÄIN kova ja ajattelin kiduttaa vähän teitä muitaki ;) ps. jotkut jotka mun vanhaa blogia seuraili onki jo saattanu osan kuvista nähä.. pps. Egyptiin en kyllä lähtis uudestaan vaik onhan siel kivat korallit !
 näin meikäläinen hoitaa tän pulikoimisen !
 mums ja mams ♥
 toivottavast tää ees vähän pisti teitä sydämestä ;) JA POSTAUSIDEOITA KEHIIN !!

8 kommenttia:

  1. Miks et menis Egyptii uudestaa? mitä siel tapahtu teille? Mä ite oon ollu -10 sykysl Hurghadassa ja kaipuu sinne on ihan super ISO. Haluun takasin egyptiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielä oli silloin ku oltii niin aika viilee ja miehet oli ihan hulluja...:D yks tarjoilija yritti iskee muo ja kun tajus ettei Kim ookkaa mun veli nii ei enää tarjoillu mulle :D ja sain sieltä jonku kauheen ihottuman, jonka takii sain uimis/auringonotto kiellon melkein koko lomaksi ja jouduin tiputuksee (piikki kammoselle ihan kauhee paikka joutuu Egyptissä piikitetyks) kaiken lisäks se lääkäri pisti muhun viel jotain ainetta mikä alko pistelee, eikä kertonu sitä etukätee ja mähän tietenki luulin, et kuolen siihen paikkaan :-D ja viel kaiken lisäks tää kyseinen lääkäri otti mun äitin sähköpostin jostain potilastiedotteesta ja alko lähettelee äitille jotain rakkauskirjeitä :Dd oltii äitin kaa kyl sielä ihan huuli pyöreinä, et mitä ihmettä tapahtuu.. Ja nyt siel oli myös aika vähän porukkaa niiden mellakoiden jne takia joten kaikki kauppiaat oli melkee meijän kimpussa :| mut meijän hotellialue oli kyl tosi viihtysä ! :) tulipas romaani..

      Poista
    2. Ohhoh ompas kokemus! Mulla ei sentään käyny mitään tollasta :D ja siks haluunki sinne takasin

      Poista
    3. no ehkä toi oli vaan sitä mun "hyvää tuuria" :D niin perus...

      Poista
  2. ohhoh onks sun äiti jotain 30v ku niin nuoren näkönen!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei sentää :D päälle 40 se on jo... hyvin säilyny mams <3

      Poista
  3. ihania kuvia .. Millä muoksit niitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkailin nää kuvat picasalla :) Ja kiitos paljon !

      Poista