torstai 26. heinäkuuta 2012

Saan siivet alle huolet jää maan kamaralle!

Oo mä niin haluisin Suomee kunnon kesän !! Eilenki piti vuorotella että laittaako nahkatakin noiden vaatteiden kanssa vai nou, ku välillä tuli kuuma ja välillä olin ihan jäässä.. No jonku verran kuitenki lohduttaa se, että varattii tyttöjen kanssa Bulgarian matka ja elokuussa Sunny Beach kutsuuki sitte meitä ;) saa nähä palataako sieltä hengissä kotiin..
Ja mä alan huolestuu itestäni :D Mulla on kolme päivää ollu KOKO AJAN nälkä, okei normaalistiki syön koko ajan, mut tää menee jo överiks.. Tänääki söin puolikkaan kukkakaalin (?!!?) vaan koska mun teki mieli napostella jotain ja olin just tunti ennen sitä syöny vahvaan ruuan... Mitä voin tehdä? Mahaki turpoaa jo sitä vauhtii, että kohta porukka luulee et oon paksuna  !! :D
Nyt mä jatkan telkun tuijottelua ! Adios, palaillaan.
Ja ainiii saa seurailla instagramis abderiittia ;) Ira opetti muo eilen käyttämää sitä ja nyt alan ees jotenki päästä jyvälle siihen hommaa :D

19 kommenttia:

  1. taaas kerran upeita kuvia! kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
  2. oot älyttömän kaunis !

    VastaaPoista
  3. aivan ihania kuvia :-) sä oot kyllä tosi nätti!

    VastaaPoista
  4. Mulla on toi sama et koko ajan pitää syödä jotain ku on nälkä! :D Ennen on tullu maha täytee ihan pienelläki ruoka-annoksella. Varsinkii kaikkee epäterveellistä tekee mieli... Oivoi :D
    Mut kiva blogi sulla ja oot kyl ihan älyttömän kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoooo ja tän kirjotuksen jälkee söin viel pizzan ja metsästin lisää ruokaa, ei jestas :D mutta paljon kiiitoksiiiii ! :)

      Poista
  5. Ihan sika outo ilma oli, välillä sairaan kylmä ja sit taas kuuman kostea !:D Ihana päivä oli ja mmmm caminito <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niiin oli !! ja ne muurahaiset............ hyyyi :D mut niin oli tosi ihana päivä, kiitos sinun ♥

      Poista
  6. SIIS NYT ON OIKEESTY JOTAI OUTOO MENEILLÄÄ KOSKA KAIKIL ON TOI NYT ET MÄSSÄÄ VaA KOKO AJAN :DDD

    VastaaPoista
  7. http://riinapoo.blogspot.fi/2012/07/haaste-kiitos-haasteesta-vera-ohjeet.html

    tsekkailes, sulle ois haaste :)!

    VastaaPoista
  8. ooooiiii miten kaunis:')

    VastaaPoista