sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Trip to Kerava.


Paita: Gina Tricot
Shortsit: Gina Tricot
Kengät: "Converse" Egypti :D

Korvakorut: H&M
 Takki: H&M
 Aito "Hermeksen" feikki... heh heh
Tulin mun serkulle ja kummille tänne keravalle vähän lomailemaa ja samalla toin mun koiran tänne hoitoo summer upin ajaks :) Kuvat on otettu matkalla tänne ku pysähyttii syömää!
Täällä ollaa tehty sushii ja syöty paljon herneitä. Käytii myös piipahtamassa Järvenpäässä! Tänää mä urheilin kunnolla kummin futistreeneissä ja siltä tuntuuki.. Tajusin nimittäin, et viimeks oon tehny jotain liikuntaa liittyvää ehkä kaks vuotta sitte :D huh..
Huomenna laitan vielä lisää kuvia, joten palaillaan silloin :)
Ps. kotona mun mokkula on nyt totally gone, joten yritän päästä postailemaan aina ku vaan mahollista!

6 kommenttia: