torstai 11. lokakuuta 2012

DO'H

Eiiiih, mitä meninkää tekemää.... Oikeesti.... Mun hiukset on _valkoset_ juuresta ja keskivaiheessa vähän oranssia ! :D voi helvattu. Naurattaa kun katsoo itteää peilistä. Luonnossa nää on kellertävän valkoset. Tekee mieli lyyä päätä seinää ! HAH! :D no, onneks hiukset saa helposti värjättyy, mut yritän nyt sinnitellä näiden kaa ainaki kaks viikkoo, kunnes pitää palata koulun penkkii ! Elikkäs musta ei varmaankaan kuulu nyt vähään aikaan, koska maanantaina mulla on nielurisaleikkaus ja siitä viikko vuodelepoa, joten kuvia en varmaan kauheesti napsi. Oon stressannu ihan älyttömästi, kiukutellu, seonnu, nähny painajaisii, nauranu paniikissa. Mun läheiset varmaan huomannu tän oudon käytöksen. Onneks tää kaikki on sit maanantaina ohi, koska tää odotus on pahinta :D pelkään lääkäreitä yli kaiken. Ja mä tyhmä eksyin viel lukemaa jotain keskustelupalstojen kauhutarinoita täst kyseisestä leikkauksesta ja siitähän riemu repes.. Äitille paniikkiviestii keskellä yötä jne. Nyt mä meen lukemaa kirjaa jonka tänää lainasin kirjastosta ! Heippa :) ja wish me luck..

11 kommenttia:

  1. Ei ollu paha leikkaus!!! :)) helvetin kipee vaa sen viikon ;ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaaa kuulla !! huh :) oon kuullu vaa just niit kauhutarinoita ! saan jopa ehkä nukuttua tän yön, kiitos sun :D

      Poista
    2. haha olehyvä vain ;D se nukutus on kaikista hauskin kun yhtäkkii vaa muisti pätkäsee ja sitte heräätki sieltä heräämöstä etkä pysty puhuu ku ei tuu ääntä :D Kyl se hyvin menee :) Ainii ja sit ku yrität syyä jotain nestemäistä helppoo ruokaa, niin siitäkää ei tuu mitää ku sulla erittyy ihan sikana limaa (joo kuullostaa ällöltä) ja sun kurkku on niin kipee ettet pysty nielasee niin meitsi ainaki sylki vaa roskiksee kokoaja:D

      Poista
    3. ai ei tuu ääntä ? :D kauan se on poissa? mulle kyl se lääkäri sano etten saa puhuu viikkoo, mut aika vaikeeta jos ääntä ei tuu ollenka... iuuu limaa ja iiix mie pahoin napostelija ikinä, miten selviin :D joo mäki aattelin varata jonku ämpärin mun viekkuu !! :)ja aion napostella nyt viikonloppuna sit koko viikon eestä >:)

      Poista
    4. Siis tuli ääntä, mut tuntu ettei tulis ja sattu puhuu:(

      Poista
  2. Mun mielestä se ei ollu ollenkaa paha leikkaus. Mulla nimittäin leikattiin kolme kesää sitten. Jäätelöö sai syödä niin paljon kun halus, oikeen muuta ei pystyny edes syömään :( kipuun autto lääkkeet ja jäde!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee ihanaa kuulla :) oon ollu ihan kauhun vallassa....... :D kiiitos sullekki paljon näist rauhottavist sanoista !! :D mä ehkä selviin !! jihuu

      Poista
  3. Tääältä napsahtaa yks lukija lisää heti kun löydät sen gadgetin :))
    Tästä tuli meinaan yks mun lemppari blogi just äsken! (:
    Sikspä toivon että kurkkaisit myös mun blogin ja liittyisit lukijaks jos tykkäät(: tai jos et tykkää niinjätä vaikka kommentti mikä kaipaa parannusta :)

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiiitoos :) ja sulla on myös kiva blogi, kivat tarkat kuvat ja kiva tyyli ! ja mistä gadgetista puhut? :D t tekniikan ihmelapsi

      Poista